آخرین اخبار
۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۲
اخبار مهم بورس سه شنبه ۳ مهرماه | از خبر افزایش سرمایه چند نماد تا خبری مهم برای مذاکرات هسته‌ای و عرضه اولیه ۷ نماد
بازدید:۳۶
صد آنلاین | بورس فردا ۳ مهرماه در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این اخبار می‌توانند تا حدودی برای سهامداران مهم باشند؛ بنابراین توصیه می‌شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.
کد خبر : ۱۱۴۲۸۴

به گزارش صد آنلاین،  بورس سه شنبه ۳ مهرماه در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این اخبار می‌توانند تا حدودی برای سهامداران مهم باشند؛ بنابراین توصیه می‌شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.

۱- افزایش_سرمایه شگستر: هیئت مدیره در نظر دارد نسبت به انجام مرحله دوم افزایش سرمایه ۶۴ درصدی از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی به منظور اجرای طرح‌های بیواتانول کرمانشاه و باشت در چارچوب "دستورالعمل نحوه صدور مجوز عرضه عمومی شرکت پروژه (سهامی عام) " اقدام نماید.
۲- "کصدف" و افزایش سرمایه ۳۰۰ درصدی: هیئت مدیره شرکت کاشی صدف سرام استقلال آباده افزایش سرمایه ۳۰۰ درصدی این شرکت را تایید کرد.
۳- درج شرکت معدنکاران نسوز در فرابورس: بنا بر اطلاعیه فرابورس ایران، شرکت معدنکاران نسوز (سهامی عام) با نماد «کانسار» پس از احراز کلیه شرایط پذیرش از تاریخ ۱۴۰۳.۰۷.۰۲ در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج گردید.
۴- شرکت فرآوری زغال سنگ پروده طبس (کپرور) با انتشاار اطلاعیه‌ای روی سامانه کدال، ضمن اشاره به حادثه تلخ انفجار گاز متان واقع در منطقه طبس، اعلام کرد: شرکت «معدنجو»، که مالک معدن حادثه دیده است، صرفاً مالک ۲۰ درصد از سهام شرکت فرآوری زغالسنگ پروده طبس بوده و وقوع این حادثه بر عملکرد کارخانه زغالشویی اثر محسوسی نخواهد داشت.
۵- مدیرعامل گروه مپنا گفت: شرکت تولید برق پرند، توسعه آب لیان مپنا، شرکت حمل و نقل چندوجهی مپنا، شرکت مهندسی و ساخت لوکومتیو مپنا، شرکت آلومینیوم المهدی، شرکت توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر مپنا و شرکت واگن پارس مپنا در اولویت‌آماده سازی برای عرضه سهام در فرابورس است که بخشی در سال جاری و بخشی در سال آینده عرضه خواهند شد.
۶- رشد ۵.۳ درصدی شاخص فروش شرکت‌های صنعتی بورسی: صنایع تجهیزات برقی، لاستیک و پلاستیک، خودرو و قطعات، بیشترین سهم را در افزایش شاخص فروش داشته‌اند.
۷- وزیر امور خارجه ایران گفت: تلاش ما این است که دور جدیدی از مذاکرات هسته‌ای شروع شود. آمادگی آن را داریم و اگر طرف‌های مقابل آمادگی داشته باشند می‌توانیم در سفر نیویورک شروع مجددی از مذاکرات را داشته باشیم.
۸- ثبت بالاترین ارزش معاملات خرد در ۲ ماه اخیر/ ارزش معاملات خرد (سهام+حق تقدم) امروز بازار مورخ ۲ مهر ۱۴۰۳ مبلغ ۵۳۲۵ میلیارد تومان بود. 
۹- در شهریور ماه ۱۴۰۳ نرخ تورم سالانه برای خانوار‌های کشور به ۳۴.۲ درصد رسیده است.
۱۰- با حکم رهبر انقلاب، محمد مخبر مشاور و دستیار رهبری شد/نبض بورس

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها